7 Temmuz 2013 Pazar

Viyana'da İlk Haftasonu

Viyana'da ilk haftasonumu yazacağım elbet...ama öncesinde Cuma'dan başlamak isterim. Malum Cuma günü neler oldu kaleme almadım...Cuma sabahı biraz tatsız uyandım. Gece yatarken planım sabah kahvaltımı yapıp evden çıkmaktı ama başaramadım. Ofisin yolunu üzüm yiyerek tuttum. Masama yerleştim, bilgisayarımı açmaya uğraştım ama o da ağıraksak işledi...Sonra eskilerden bir arkadaş yanımda belirdi...bana ne olduğunu hatırlamadığım birkaç soru sordu...sonra ben de her zamanki konuyu ben yönlendireyim isteğimle ona bir akşam önce neler yaptığımı anlatıp ne nerededir, nasıl gidilir sorularıma başladım...O arkadaş beni susturmayı başarıp sana kek ve kahve aldım hadi beraber kahvaltı yapalım dedi:))) söyleyebileceğim, kek ve kahve ikilisinin çözemeyeceği hiçbir sorun yok...yalnızlık, vefasızlık, boşluk hissi, uzaklık hissi...maşallah hepsine birebir...
Kek ve kahve ile başlayan Cuma günümün iyi geçtiğini söylememe gerek yok sanırım...
Viyana bisiklet ile seyahat için birebir. Öğledensonra kendime bir bisiklet almak için araştırma yaptım. Dükkan dükkan gezdim. Ne istediğimi bilmemekle beraber planım bulunca bisiklet ile ofise gitmek. Akşam evdeydim. Havadan mı sudan mı bilmem ama üzerimde bir yorgunluk hissi vardı ve Cuma akşamını yatarak geçirdim.
Cumartesi sabah kahvaltısı, nehir kenarında yürüyüş ve çantamı alıp kendimi bir festivale atmakla geçti. Zaten festival fotoğraflarını da aşağıda göreceksiniz. Az önce eve geldim ve oturup yazmaya başladım. Thailand Festivali'ne gittim. Viyanalılar çula çaputa para vermeye bayılıyor. Tam Türk aklı ile festivalde olanları izledikçe aklımda yeni fikirler belirdi:) olayı bavul ticaretine kadar getirdim:)))
Konudan sapmayayım. Viyana'da ilk haftasonu izlenimlerim bu şehrin YALNIZ bir şehir olduğu. Kalabalıklar içinde yalnızsınız. Bireysellik ön planda. Yakınlıklar farklı. O fark size yapaylık hissi veriyor. Ayak uydurabilirseniz ne mutlu size. Ben bu haftasonu şanslıydım, yaşı benden bir hayli büyük bir ofis arkadaşım ile Prater civarında gezme tozma ve Viyana'nın geçmişi hakkında bilgi sahibi olma şansım oldu. Cumartesi gecesini böyle tamamladım. Pazar planım kendimi evimin yakınlarındaki parkta güneşin altına atmak...hadi hayırlısı diyorum ve bu akşamlık burada noktalıyorum!

Nasıl bir yüz ifadesiyse...