20 Ağustos 2013 Salı

...

Aslında dolu dolu geçen 4 tatil günüm var ama anlatacak hikayem yokmuş gibi hissediyorum... Buraya gelirken "seni hayatımdan tümden çıkarıyorum" dediğim insanlar oldu ama çıkaramadığımı görüyorum... Bunun yanında hep içimde taşıyacağımı düşündüklerim oldu... Onlardan da eser yok. Çok yeni tanıyıp acaip sevdiklerim oldu...Sevmekte yanılmamışım, onlar hep hayatımda olacak... Artık bana eskisi kadar değer vermediğini düşündüğüm insanlar oldu... ancak çok yanılmışım, onu gördüm... Çok anlam yüklediklerim oldu...Hayalkırıklıkları yaşadım... Yani ne diyorum biliyor musunuz... Şahane tecrübeler ediniyorum!Sadece gezip-gördüklerimle değil...hayatımda son dönemde ölçümlediklerimle de. Tavsiyem...gidebiliyorsanız gidin ve hayatınıza tepeden bakın. Bakın ki neler gerçek, neler boş hayaller, nerelerde tökezliyoruz görün. Temin ederim gördükleriniz hoşunuza gidecek. Gerçek güzeldir. Başta hafif sersemletir ama sonrasında daha güçlü yapar adamı. Hadi bakalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder